ACT ADITIONAL NR. 1 DIN DATA DE 28.07.2023 LA
REGULAMENTUL CAMPANIEI
„Savurat din prima sau rambursat”
3 iulie 2023 – 15 august 2023
În conformitate cu prevederile art. 1.5. din Regulamentul Campaniei „Savurat din prima sau rambursat”, denumită în continuare „Campania”, organizată și desfășurată de către BUNGE ROMANIA SRL, cu sediul in Municipiul Buzau, Aleea Industriilor, Nr. 5-7, Judet Buzau, Cod postal 120232, și adresa de corespondenta: B-dul Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 13, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J10/75/2009, CUI 16791351,
Regulamentul Campaniei „Savurat din prima sau rambursat” se modifică, după cum urmează:
Art. 1. SECȚIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI se modifica prin completarea art. 5.2.4, care va avea următorul conținut:
„De asemenea, Participantul trebuie sa raspunda cu „NEMULTUMIT” sau „FOARTE NEMULTUMIT” la cel putin 2 din urmatoarele intrebari din formularul de feedback:
În situația în care Participantul nu îndeplinește condiția mai sus menționată, acesta nu va fi validat.
Art. 2. SECTIUNEA 8. VALIDAREA PARTICIPANTILOR SI ACORDAREA RAMBURSARII, se modifica prin completarea art. 8.3. și prin adăugarea art. 8.10. și va avea următorul conținut:
8.3. Pentru ca un consumator Participant in Campanie sa fie validat, acesta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 4;
- sa fi achizitionat cel putin un produs Participant la Campanie, conform art. 5.2.2 si art. 6.1, in perioada de desfasurare a acesteia;
- sa fi completat corect si complet formularul de inscriere
- sa fi raspuns cu „NEMULTUMIT” sau „FOARTE NEMULTUMIT” la cel putin 2 din urmatoarele intrebari din formularul de feedback, potrivit art. 5.2.4.:
4) Cum evaluati gustul produsului?
5) Cum evaluati mirosul produsului?
6) Cum evaluati consistenta produsului?
7) Cum evaluati ambalajul produsului?
8) Cum evaluati modul in care ati deschis ambalajul?
- sa se fi inscris cu un numar de bon fiscal/factură fiscală cu o data de achizitie in perioada Campaniei;
- sa se fi inscris in mod corespunzator, conform art. 5;
- sa poata sa fie contactat pe emailul de pe care s-a inscris in Campanie;
- sa ofere detaliile cerute de reprezentantul Organizatorului.
- sa ofere Agentiei, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la contactare CNP-ul si IBAN-ul sau pentru rambursare contravaloare produs Participant;
- sa nu furnizeze date cu caracter personal eronate sau incomplete, incalcand astfel prevederile art. 5.1.1 si art. 5.2.5
8.10. In cazul in care un Participant este multumit de produsul testat si este inscris in campanie, ulterior acesta va fi invalidat, conform art. 5.2.4 și pe motiv că nu îndeplinește cumulativ condițiile prevăzute la art. 8.3.
Art. 3. Prevederile prezentului Act Adițional fac parte integrantă din Regulament, toate celelalte prevederi raman nemodificate și valabile.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
„Savurat din prima sau rambursat”
3 iulie 2023 – 15 august 2023
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul Campaniei “Savurat din prima sau rambursat” este societatea comerciala BUNGE ROMANIA SRL, cu sediul in Municipiul Buzau, Aleea Industriilor, Nr. 5-7, Judet Buzau, Cod postal 120232, și adresa de corespondenta: B-dul Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 13, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J10/75/2009, CUI 16791351, numita in cele ce urmeaza "Organizatorul".
1.2. Participantii in prezenta Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului
Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”). Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti Participantii.
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul Campaniei www.savuratsaurambursat.ro . De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la adresa de corespondenta a acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, numita in cele ce urmeaza “Agentia” sau Imputernicitul. Agentia va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derularii Campaniei, inclusiv perioada, elemente ale mecanismului Campaniei, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare. Modificarile vor intra in vigoare dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei www.savuratsaurambursat.ro .
1.6. Organizatorul si Agentia vor fi numiti in continuare ori separat ca atare, ori impreuna ca “societatile implicate in organizarea Campaniei”.
1.7. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.
SECTIUNEA 2. ARIA SI OBIECTUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in mediul
online, pe website-ul www.savuratsaurambursat.ro in conformitate cu prezentul Regulament al
Campaniei.
2.2 Inscrierea in Campanie se va face dupa cumpararea a cel putin un produs Participant (Unisol sau Floriol) din oricare magazin din Romania, exclusiv in perioada campaniei si prin completarea unui formular de inscriere online prin accesarea website-ului www.savuratsaurambursat.ro.
2.3. Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania durează de la 3 iulie 2023 ora 00:00:00 până la 15 august 2023, ora 23:59:59 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei”) sau până la epuizarea Fondului de Retururi (definit in sectiunea 7.1), oricare dintre aceste momente survine primul, cu condiția că rambursarile (acordate cu titlu de despagubire) sunt procesate în ordinea inscrierilor. Orice inscriere in Campanie inainte de data 3 iulie 2023 ora 00:00:00 sau dupa data de 15 august 2023, ora 23:59:59, nu va fi luata in considerare in prezenta Campanie.
Organizatorul va informa despre epuizarea Fondului de Retururi pe Site-ul Campaniei în cel mult 72 de ore de la epuizarea acestuia. Durata Campaniei include și perioada de depunere a Formularelor de Retur, dar nu include efectuarea de returnări de către Organizator, precum și raportarea eventualelor reclamații. În acest sens, formularele de Retur pot fi validate și după încheierea Campaniei, respectiv după data de 15 august, în maximum 30 zile de la finalizarea Campaniei.
3.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti Participantii.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada si elementele Campaniei pe parcursul
derularii acesteia, respectand conditiile de la art. 1.5.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
denumită in continuare „Participant” ( sau la plural „Participanti”).
Nu sunt eligibili să participe la Campanie angajatii Organizatorului, ai Agentiei, ai altor entitati juridice implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
4.2. Inscrierea in Campania presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
4.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.1. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campania are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordarii rambursului in cazul Participantilor validati.
4.4. În cazul în care, în urma verificărilor efectuate de către Organizator, rezultă că s-a încercat fraudarea sau chiar a fost fraudată participarea la Campanie, Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina din Campanie participanții respectivi și de a le restricționa participarea la Campanie până la încheierea acesteia.
4.5. Organizatorul poate verifica oricând măsura în care o persoană respectă prezentul Regulament Oficial. În cazul în care constată sau îi sunt aduse la cunoștință(a) încălcări sau nerespectări ale Regulamentului Oficial sau nerespectări ale condițiilor impuse pentru participarea la Campanie, sau (b) indicii de practici suspecte, ilicite, frauda, sabotaj sau perturbare, ori tentative ale acestora, de orice tip, la adresa, imaginea sau reputația Campaniei, Organizatorului, Agenției sau a celorlalte părți implicate, Organizatorul poate proceda la suspendarea/anularea drepturilor sau beneficiilor după caz, si/sau eliminarea participanților din Campanie. In toate cazurile in care exercita aceasta prerogativa, Organizatorul nu datorează nicio despăgubire de orice natura sau plata persoanei eliminate.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
5.1.1 Pentru inscrierea valida in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
Achizitionarea mai multor produse Participante pe un singur bon fiscal/factura fiscala, da dreptul Participantului de a inscrie acel bon fiscal /factura fiscala de mai multe ori in Campanie. Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor bonuri fiscale/facturi fiscale, distincte.
5.2 Mecanismul Campaniei
Pentru inscrierea in Campanie, Participantii trebuie:
Sa bifeze declaratiile de mai jos, inserate in formularul de inscriere ce se regăsește pe site-ul Campaniei: www.savuratsaurambursat.ro:
(*) Declar ca am varsta peste 18 ani, am citit, inteles si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.
(**) Confirm ca am fost informat, am citit si am inteles Regulamentul Campaniei si informatiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal incluse in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acestuia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre societatea BUNGE ROMANIA SRL si persoanele imputernicite de catre aceasta in scopul participarii la Campanie, al desemnarii Participantilor validati si al acordarii despăgubirilor.
Toate campurile marcate cu * si ** sunt obligatorii. Nebifarea campurilor duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.
În mod obligatoriu, Participantul trebuie sa incarce poza bonului fiscal/facturii fiscale (poza trebuia sa aiba maxim 4MB si trebuie sa fie in format .jpg, .jpeg si/sau .png. Orice alt format al imaginii sau alt tip de document NU va putea fi incarcat pe website).
Nu vor fi luate in considerare numerele de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau nu apartin uneia dintre urmatoarele retele de telefonie mobila din Romania Telekom, Orange, Vodafone sau Digi Mobil.
Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „TRIMITE”.
SECTIUNEA 6. PRODUSE PARTICIPANTE
6.1 In campanie participa urmatoarele produse din gamele Unisol sau Floriol, comercializate in oricare magazin de pe teritoriul Romaniei (inclusiv platforme online sau aplicatii), in perioada campaniei, respectiv 3 iulie 2023 ora 00:00:00 până la 15 august 2023 , ora 23:59:59, numite in continuare “Produse Participante.”:
6.2 Produsele Participante NU vor avea un design special care să anunteCampania. In anumite magazine pot exista materiale atasate produselor Participante, pe care sunt mentionate detaliile Campaniei.
6.3 Dupa data incheierii perioadei Campaniei, produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate de Produse Participante. Prin urmare, Organizatorul nu va mai avea nicio responsabilitate si nicio obligatie in legatura cu vreo împrejurare care ar putea conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
6.4 Produsele Participante la Campanie vor putea fi achizitionate in limita stocului disponibil, din oricare magazin din Romania (inclusiv platforme online sau aplicatii).
SECTIUNEA 7. RAMBURSAREA PRETULUI PRODUSULUI PARTICIPANT LA CAMPANIE
7.1 In cadrul Campaniei se stabilește Fond de Retururi, înțeles ca fiind valoarea totală de 24000 RON (TVA inclus), sumă care va fi rambursată participanților la campanie cu titlu de despăgubire în cazul completării și depunerii Formularului de Retur. Din această sumă totală vor putea fi acordate rambursări pentru fiecare formular completat, în valoare de max 15 RON.
7.2 Pentru evitarea oricăror neînțelegeri, Organizatorul arată că suma rambursată pentru un produs cumparat si consumat este pretul de achizitie al acestuia, stabilit pe baza bonului fiscal/ facturii care atestă achizitia unuia sau mai multor Produse Participante la Campanie in perioada de desfasurare mentionata in prezentul regulament, insa fără a depăși valoarea unitara maxima de 15RON TVA inclus..
7.3 Participantii in cadrul Campaniei nu pot solicita inlocuirea rambursarii prețului de achiziție cu alte bunuri.
7.4 In cadrul prezentei Campanii, un Participant poate solicita rambursarea valorii a maximum 6 produse diferite achizitionate pe durata campaniei dintre cele enumerate la art. 6.1. Fiecare rambursare, se ofera pentru un produs diferit pe toata durata campaniei.
7.5 Un Participant poate solicita o singura data returnarea valorii produsului pentru care a completat formularul de retur mentionat in campanie.
7.6 Rambursarile se vor aloca primilor Participanti validați in campanie pana la epuizarea Fondului de Retururi.
7.7 In conditiile in care nu exista un numar necesar de Participanti, bugetul din Fondul de Retururi ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 8. VALIDAREA PARTICIPANTILOR SI ACORDAREA RAMBURSARII
8.1. Ulterior inregistrarii Participantilor, Agentia va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
8.2. Nu se accepta bonuri fiscale emise in afara perioadei Campaniei.
8.3. Pentru ca un consumator Participant in Campanie sa fie validat, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 4;
- sa fi achizitionat cel putin un produs Participant la Campanie, conform art. 5.2.2 si art. 6.1, in perioada de desfasurare a acesteia;
- sa fi completat corect si complet formularul de inscriere
- sa se fi inscris cu un numar de bon fiscal/factură fiscală cu o data de achizitie in perioada Campaniei;
- sa se fi inscris in mod corespunzator, conform art. 5;
- sa poata sa fie contactat pe emailul de pe care s-a inscris in Campanie;
- sa ofere detaliile cerute de reprezentantul Organizatorului.
- sa ofere Agentiei, in termen de maximum 3 zile lucratoare de la contactare CNP-ul si IBAN-ul sau pentru rambursare contravaloare produs Participant;
- sa nu furnizeze date cu caracter personal eronate sau incomplete, incalcand astfel prevederile art. 5.1.1 si art. 5.2.5
8.4. In cazul in care vreunul dintre Participanti nu respecta conditiile stabilite in cadrul prezentului articol, ori refuza prezentarea informatiilor cerute, Organizatorul va decide invalidarea acestuia si se va trece la urmatorul Participant.
8.5. Refuzul unui Participant la Campanie, manifestat expres si echivoc, cu privire la comunicarea datelor sale cu caracter personal si a bonului de casa in vederea validarii si acordării rambursării ori furnizarea de date cu caracter personal eronate sau incomplete duce la invalidarea sa si pierderea dreptului de primi rambursarea.
8.6. Rambursarile Campaniei vor fi acordate numai in conformitate cu prevederile acestui regulament. Transferul banilor catre Participantii validati se va face in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii acestora.
8.7. Acordarea rambursarilor se va face prin transfer bancar in conturile indicate de catre Participantii validati, pe cheltuiala Agentiei, ulterior incheierii procesului de validare.
8.8. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si de a invalida Participantii care sunt supecti de frauda (de exemplu, dar fara a se limita la cei care completeaza formularul cu date fictive).
8.9. In cazul in care un Participant este descalificat sau eliminat din Campanie, Organizatorul nu are obligatia de a publica acest lucru.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Avand in vedere ca rambursarile sunt oferite Participantilor cu titlu de despagubire, in caz de nemultumire, in urma testarii produsului, acestea intra in categoria veniturilor neimpozabile conform art. 62 - Venituri neimpozabile din Codul fiscal: În înțelesul impozitului pe venit, următoarele venituri nu sunt impozabile: h) despăgubirile în bani sau în natură primite de către o persoană fizică ca urmare a unui prejudiciu material suferit de aceasta, inclusiv despăgubirile reprezentând daunele morale. Orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea vor fi in sarcina exclusiva a Participantilor validati.
9.2. Participantilor la Campania nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
10.1. Organizatorul si Agenția nu isi asuma raspunderea în situațiile în care participanții ar putea fi împiedicați să se înscrie și să participe la campanie, cum ar fi dar fără a se limita la: dacă datele completate in formularul de inscriere in Campania contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului, etc. sau alte motive independente de Organizator. Prin inscrierea in Campania Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.
10.2. Organizatorul si Agentia nu sunt raspunzatori pentru: situatiile in care Participantul nu poate fi contactat de catre Organizator sau Agentie.
10.3. Prin participarea la Campanie, Participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
10.4. Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la: dacă datele completate in formularul de inscriere in Campania contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului, etc. sau alte motive independente de Organizator, pentru situatiile in care un Participant comunica in mod eronat sau nu mai este disponibil la datele de contact comunicate pentru intrarea in posesia rambursarii.
10.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate, fara ca Organizatorul sa aiba obligatia de a anunta Participantii care au efectuat respectivele participari invalide. În eventualitatea unei dispute asupra invalidării unui Participant, decizia Organizatorului este definitivă.
10.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei, imaginea acesteia si/sau a Organizatorului.
10.7. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor cu caracter personal furnizate de catre Participanti.
10.8. Organizatorul/ Agentia nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei.
10.9. Dupa plata rambursării, conform Regulamentului, orice obligatie a Organizatorului fata de Participantul validat inceteaza.
10.10. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii efective a mesajelor/ inscrierilor de catre Participanti.
10.11. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a Participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
SECTIUNEA 11. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Avand in vedere ca prin inscrierea Participantilor in Campanie se vor prelucra date cu caracter personal, Participantii sunt rugati sa consulte Anexa nr. 1. atasata la acest Regulament pentru a lua la cunostinta de modalitatea in care sunt prelucrate datele lor cu caracter personal.
11.2. Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal în calitate de operator, în scopul realizării intereselor sale legitime, precum si in scopul desfasurarii Campaniei, validarii Participantilor, atribuirii rambursurilor, anuntarii publice a Participantilor validati, gestionarii plangerilor/cererilor Participantilor. Pentru informații suplimentare despre modul în care persoanele vizate își pot exercita drepturile și pentru informații suplimentare despre practicile noastre de protecție a datelor, va rugam sa consultați Notificarea privind protecția datelor cu caracter personal ale Partenerilor de Afaceri Bunge Europa la adresa https://www.bunge.com/eu-customer-vendor-data-protection-notice.
SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
12.1. Prezenta Campanie poate inceta inaintea termenului mentionat in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, precum si in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei www.savuratsaurambursat.ro.
Campania poate fi oprita inainte de termenul de 15 august 2023 in situatia in Fondul de Retururi a fost epuizat mai devreme de aceasta data ori poate înceta sau poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice prealabil o astfel de situație.
SECTIUNEA 13. LITIGII
13.1. In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente .Orice reclamatii sau sesizari referitoare la Campanie se primesc in scris, la adresa de corespondență a Organizatorului: Bulevardul Barbu Văcărescu nr. 201, clădirea Globalworth Tower, etaj 13, sau pe email la adresa beu.marketing.romania@bunge.com pana la finalul perioadei Campaniei.
SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
14.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si desfasurarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de orice raspundere privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 14 zile calendaristice de la aparitia cazului de forta majora.
SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
15.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
15.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe website-ul Campaniei sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la adresa de corespondență a acestuia mentionată la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.
ANEXA NR. 1 DIN DATA DE 30.06.2023 LA
REGULAMENTUL CAMPANIEI
„Savurat din prima sau rambursat”
3 iulie 2023 – 15 august 2023
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de societatea BUNGE ROMANIA SRL, cu sediul in Municipiul Buzau, Aleea Industriilor, Nr. 5-7, Judet Buzau, Cod postal 120232, și adresa de corespondenta: Bd Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 13, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J10/75/2009, CUI 16791351, denumita in continuare "Operatorul", prin intermediul Interactions Marketing SRL, cu sediul in sediul in str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 105582, (denumit in continuare "Imputernicitul").
Organizatorul si Împuternicitul se obliga sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pe durata Campaniei. In acest sens, Organizatorul si Împuternicitul vor prelucra cu buna credinta datele cu caracter personal ale Participantilor, asigurand pastrarea confidentialitatii si respectarea dreptului la viata privata, prelucrarea efectuandu-se cu respectarea prezentului Regulament si a legislatiei in vigoare:
Datele de contact ale Operatorului, pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele lor cu caracter personal, sunt urmatoarele:
BUNGE ROMANIA S.R.L., adresa: Mun. Bucuresti, Bd. Barbu Vacarescu nr. 201, Globalworth Tower, etaj 13, sector 2, cod postal 020276, email: BEU.BUC.Dataprotection@bunge.com
In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la Participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
*Aceste date sunt colectate doar Participantilor validati.
Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
Nu se vor prelucra datele cu caracter personal pentru niciun alt scop incompatibil cu scopurile prezentate in aceasta sectiune, cu exceptia cazurilor in care se va solicita o alta prelucrare sau exista o obligatie stabilita prin lege de a respecta anumite prevederi interne sau internationale. Organizatorul nu va transfera datele cu caracter personal ale Participantilor catre o tara din afara Uniunii Europene/ Spatiului Economic European.
Daca Participantii nu doresc ca datele cu caracter personal ale acestora sa fie prelucrate in scopurile precizate, acestia nu vor putea sa fie inscrisi in Campanie intrucat aceste informatii sunt de esenta identificarii Participantului, iar pe de alta parte, datele de identificare sunt necesare in vederea respectarii mecanicii campaniei.
Temeiul prelucrarii datelor sunt:
Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate timp de 1 an de la incheierea Campaniei. In cazul Participantilor care si-au exprimat acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing/transmitere materiale publicitare, durata prelucrarii va fi pana la revocarea consimtamantului acordat. Retragerea consimtamantului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor si nu va afecta legalitatea prelucrarilor de date cu caracter personal realizate anterior retragerii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare. Datele cu caracter personal ale Participantilor nevalidati vor fi distruse in termen 3 luni de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campanie.
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia – art. 7 GDPR;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal – art. 15 GDPR;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal – art. 16 GDPR;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal – art. 17 GDPR;
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii – art. 18 GDPR;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul – art. 21 GDPR;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor – art. 20 GDPR;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal – art. 77 GDPR.
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
Intrucat la Campanie nu pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, Participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.